Werken bij
Zorgbelang Inclusief
Werken bij Zorgbelang Inclusief betekent werken bij een maatschappelijk relevante organisatie die midden in de samenleving staat.
Werken bij Zorgbelang Inclusief betekent werken bij een maatschappelijk relevante organisatie die midden in de samenleving staat.
Samen met je collega’s draag je bij aan verbetering van de kwaliteit van dienstverlening in de zorg en aan het vergroten van burgerparticipatie in de maatschappij. Je werkt met betrokken professionals die ieder hun eigen kennis en kunde meebrengen en hierom worden gewaardeerd.
Zorgbelang Inclusief vindt het belangrijk om een goede en betrouwbare werkgever te zijn, die ruimte geeft aan ieders passie en betrokkenheid bij het werk, maar ook voor een goede combinatie tussen je werk en privé situatie. Dit komt zowel in onze manier van werken als in ons arbeidsvoorwaarden pakket tot uitdrukking.
Voor tijdelijke vervanging van een collega zoeken wij per direct een ervaren OCO, in bezit van diploma en registratie voor de regio Utrecht/Gelderland West. De opdracht duurt in ieder geval tot en met december, mogelijk langer en is zowel in dienstverband als op ZZP basis uit te voeren. Het aantal uren in in overleg, op basis van jouw beschikbaarheid.
Wil je bijdragen aan een sterk programma dat gespecialiseerde cliëntondersteuning (GCO) in Nederland mogelijk maakt nu en in de toekomst? Wil je samen met anderen vormgeven aan een dienstverlening in ontwikkeling? Werk je graag op het snijvlak van strategie, uitvoering en communicatie? Dan hebben wij een prachtige functie voor jou waarin je écht van betekenis kunt zijn.
Krijg jij energie van complexe casuïstiek, out of the box denken en organiseren? Wij zijn voor Zuid- en Noord-Holland op zoek naar gespecialiseerde cliëntondersteuners NAH die deze bijzondere en uitdagende rol met enthousiasme op willen pakken!
Deze vacature is verlopen. Kijk voor ons actuele vacatureaanbod op onze Werken bij-pagina. Vind je niet de passende vacature, dan kun je ervoor kiezen om je open sollicitatie met ons te delen.”
Vind jij het leuk om als Management Assistant op verschillende gebieden ondersteuning te bieden en betrokken te worden? Ben jij een positieve collega met een hands-on mentaliteit en heb je ervaring met (complex) agendabeheer, klantgericht werken en schakelen met diverse contactpersonen? Dan hebben wij een leuke functie voor jou in ons gezellige team, waarin je onze directeur ondersteunt met zijn agenda, het plannen van meetings en notuleren van vergaderingen.
Lees meer over het werk en solliciteer op de vacatures!
We willen je zoveel mogelijk vrijheid geven in het kopen en
gebruiken van verlof, zodat dit past bij jouw persoonlijke situatie en
wensen. Naast het wettelijke verlof (vier weken per jaar) kun je uit je
individuele keuzebudget naar eigen inzicht verlof bij kopen.
Daarnaast zijn er de volgende regelingen:
Lunchen of koffiedrinken met je externe werkcontacten? Even bijpraten met een collega bij een lekkere cappuccino? Een vergaderzaal met faciliteiten reserveren voor je overleg of workshop? Het kan allemaal bij Geniet in de Weerd, het restaurant in ons bedrijfsverzamelpand. Bij mooi weer kun je ook een zonnig of schaduwrijk plekje zoeken op de patio.